Polerka automatyczna

Polerka automatyczna – rotacja i podwójne działanie

Jest to trochę bardziej niezwykła i wyjątkowa maszyna, która oferuje połączenie właściwości polerki o podwójnym działaniu i rotacyjnej. Napęd oscyluje jak dla pewnego stopnia bezpieczeństwa (promując rozpraszanie ciepła), ale to działanie jest napędzane siłą, aby zapobiec utknięciu. Daje to wykończenie podobne do polerki obrotowej i sprawia, że ten typ maszyny jest idealny do cięcia i polerowania zakrzywionych paneli, w których urządzenie może mieć skłonność do przeciągania się. Ponownie, bez działania na zwłokę, jest bardziej nastawiony na profesjonalne zastosowanie. Ten typ maszyny może być bezpieczniejszy w użyciu niż obrotowy, ale nadal możliwe jest przepalenie lakieru.

Czyszczenie

Po pierwsze, bardzo ważne jest, aby lakier był wyjątkowo czysty i odkażony przed rozpoczęciem polerowania. Ma to po prostu na celu zapobieganie przeciąganiu ciężkich cząstek brudu za pomocą maszyny i zasadniczo wyrządzaniu więcej szkody niż pożytku. Sensowne jest również przeprowadzanie prania tak bezpiecznie, jak to tylko możliwe – tak jak w przypadku każdego prania konserwacyjnego – poprzez przestrzeganie właściwych procedur. Zapobiegnie to powstawaniu jeszcze większej liczby defektów, które trzeba będzie później wypolerować. Po co dawać sobie więcej pracy niż trzeba?

Pamiętaj, że prawidłowy etap mycia jest ważny przed polerowaniem, a jeszcze ważniejszy, jeśli chodzi o konserwację, w rzeczywistości polerowanie nie ma większego sensu, jeśli nie umyjesz samochodu prawidłowo. W przeciwnym razie po kilku praniach znów będzie pełna zawijasów. Aby uzyskać więcej informacji na temat prania konserwacyjnego, zapoznaj się z naszym pełnym przewodnikiem tutaj.

Odkażenie

Oprócz prac na mokro, przed polerowaniem zawsze zalecamy pełną 3-etapową dekontaminację. Ten zbiór szybkich i łatwych procesów eliminuje zanieczyszczenia, których samo mycie nie jest w stanie usunąć z lakieru. Pierwszym etapem jest chemiczne usunięcie ostrego, zatopionego metalu. Zaprojektowany do rozpuszczania metali żelaznych w kontakcie, może być natryskiwany na lakier i szkło, gdzie wchodzi w reakcję z metalami (zmieniając kolor krwistoczerwony w procesie) i zawiesza je w roztworze. Można je następnie bezpiecznie spłukać bez dotykania powierzchni.

Suszenie i maskowanie

Bardzo ważne jest, aby wysuszyć pojazd przed polerowaniem, nie tylko w celu zapobieżenia powstawaniu plam wodnych spowodowanych osadami mineralnymi w wodzie z kranu, ale także w celu uniknięcia rozcieńczenia pasty. Jeśli chcesz uniknąć bałaganu, zawsze poleruj idealnie suchy samochód i nie spiesz się podczas suszenia, pamiętając o wycieraniu wszelkich ostatnich kropli, które mogą ściekać z szczelin w panelach, gumowych szybach, lusterkach bocznych i za klamkami drzwi.